Anyone for Krabi ?!



Ska vi låta bilden tala för sig själv?



Om 28 dagar drar vi! Krabi, Thailand it is..

Ska bli tokroligt tror jag. Vad mycket jag ska göra! Åka longtail, jetski, massage, bungyjump (Kanske omvänd ordning?!), snorkla, dyka, åka lite elefant, tuk-tuk. Hoppas att dagarna går fort till den 28:e.

Känns som att det kan vara bra att åka en sväng till Thailand innan julen bryter loss ordentligt på jobbet.
Julen är ju en helt galen tid på året som alla inom handeln vet.

Just det ja, glömde säga att jag inte berättat för Jessica att jag bokat resan ännu.
Måste gå, hon kommer hem närsomhelst så det får nog bli en alvedon i förebyggande syfte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0